برنامه غذایی صبحانه برای چاق شدن

0

صبحانه چه بخوریم تا سریع چاق شویم

برنامه غذایی صبحانه برای چاق شدن

شیرموز : این میوه سرشار از کلسیم و پتاسیم است و حاوی منابع غذایی مهم است. با این حال پرکالری است و گاهی هر لیوان حاوی ۱۰۰ کالری یا بیشتر است

اسمودی : این نوشیدنی بازاری که حاوی شکر است به‌هیچ‌عنوان نباید به برنامه غذایی افزوده شود؛ البته اگر قصد کم کردن وزن‌دارید.

قهوه : دو تاثیر چشمگیر قهوه کاهش وزن و سوخت وساز سریع‌تر است. عصاره قهوه نیز برای کم کردن وزن به شکل مکمل در بازار عرضه می‌شود. قهوه ساده و تلخ هیچ مشکلی ندارد. اما یک فنجان شیر قهوه با خامه یا شیر پرچرب می‌تواند حداقل ۲۰۰ کالری باشد.

برنامه غذایی صبحانه برای چاق شدن

شیرکاکائو : بسیار خوشمزه اما چاق‌کننده است. شیرکاکائو کالری بیشتری از شیر معمولی دارد و ارزش غذایی آن نیز پایین‌تر است. یک لیوان شیرکاکائو حدود ۲۵۰-۲۰۰ کالری دارد و حاوی ۵ گرم چربی غیراشباع شده است درحالی‌که یک لیوان شیر معمولی فقط ۷۰ کالری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.